Uppdatering om mig

Tänkte uppdatera lite om mitt liv det har ju förändrats ganska mycket sedan jag bloggade senast.

Jag har ju flyttat ifrån min hemstad Borås till Stockholm som ni alla redan vet. Men bor inte längre i Upplands Väsby utan nu bor jag på Ingarö ute i Stockholms skärgård. Trivs jätte bra här ute helt underbart att bo nära vattnet. Och att man ändå kommer ut till landet men ändå ganska nära affärer. Bor här i en etta med min kattunge Django 15 veckor. Jobbar på Bräutigams och trivs jätte bra på där. På fritiden är jag med mina vänner och festar en del och tränar på Friskis i Stockholm.

Det var väl en lite del av vad som har hänt sedan jag bloggade sista och har jag glömt något kommer det nog fram till slut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hände med marcus? :/

2014-09-25 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0