Helgen

helgen har  det varit mycket  att göra.
fredagen kom karro hit med sina två hundar svea och lollo. vi åt mat och kollade på film
och dom sov även över här. 
Lördagen åkte vi och kollade på karro och hennes killes hus som dom precis har köpt. Efter det åt jag och marcus hem för att förbreda för  kvällen då Nathalie, Tobias  och lilla ella skulle komma.D et blev fullt hus med hundar fyra stycken samtidigt inte dåligt. Vi åt mat god mat som marcus hade lagat.
På söndagen jobbade jag på kvällen tog det mest lugnt.

igår var jag och marcus ute i snön och lekte med fendi. efter det kollade vi på film.
kom hem två filmer från love film. Den vi kollade på var de fördömde andra filmen. Tycker den var riktigt bra. Sedan på kvällen kom karro hit med sina hundar igen. hon sov över här för att hon skulle jobba i väsby idag.
idag har jag varit hemma hela dagen passa hundarna, sökt jobb och tagit det lugnt.


Fendi är sä söt i sin blåa jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0