Tråkigt

det är verkligen tråkigt att vara ensam hemma här myket roligare när marcus är hemma och han kommer ju inte hem är på ett tag blir ju nästa rastlös. vet inte alls vad jag ska köra idag men blir la någon film till och plugga lite och sedan blir det att laga mat till marcus kommer hem.Jag saknar marcus när han är och jobbar.

Igår så var jag och marcus på ikea igen glömde ju en hel del och fick ju inte plats med allt i bilen. igår köpte vi iaf ett litet skrivbord som jag kan ha min dator på och en fotpall och ett soffbord och sedan lite smått och gott till kölket och kuddar. fatts ju mycket mer men det får bli senare när man har mer pengar är ju dyrt att flytta hem ifrån.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag ska försöka :P Men har liksom inga bilder :)

2011-03-09 @ 15:58:11
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0