Sveriges mästerkock

är det någon som följer sveriges mästerkock?
jag tycker att det verkligen är ett kul program att se på, hur dom kan presterar och hur duktiga dom är och man får ju även nya mat tips och det är ju alltid lika trevligt. Mina favoriter som är kvar i programet är åke, andreas och jennie. Tycker det är kul med matlagningsprogram kolla även på halv åtta hos mig. rekomenderar verkligen att se det om ni inte har sett det, kolla på det ikväll på tv4 kl 20.00 även innan är  det halv åtta hos mig.


bilder är från google

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Du fick mig att kolla båda de programmen nu ju!^^ Jag ska se den nya serien som är på efter också:P

2011-03-09 @ 20:28:38
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0