Sthlm

Är i stockholm nu, åkte hit i lördag är så skönt nu när marcus har en egen lägenhet och att jag kommer att flytta hit.

I lördags hämta marcus och lilla Ella mig på stationen vi åkte direkt hem till marcus lämnade packning och ella sedan åkte jag och marcus vidare för attt äta lite mat och storhandla mat för veckan sedan åkte vi hem och myste och lagade god mat och blev ganska tidigt i säng.

I söndags åkte vi enda till tierp för att lämna ella där och sedan åkte jag och marcus till ikea för att köpa lite smått och gott blev en soffa, lampa, lite köks saker, duschdrapperi, tvättkorg och lite annat.

nu är jag helt ensam i lägenheten marcus är på jobbet och kommer inte hem innan 8 ikväll så jag ska plugga lite och ta det lugnt. det är helt underbart att jag får vara med Marcus nu igen är ju jobbigt att vara ifrån varandra.  


Vill ni ser mer bilder på Ella finns det på min fotoblogg:
http://hannagoranssonsfoton.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Uppdatera varje dag med bilder tycker jag! Hurra! :)

2011-03-08 @ 21:45:47
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0