Lördagkväll!

Har hatt en underbar kväll tillsammans med marcus vi lagade god mat. Biff och pommes med tzatziki och så har vi kollat på melodifestivalen, klart tycker jag att det var kul att Eric Saade vann. Ska bli kul och se vad alla tycker om honom om han verkligen är så bra som vi sverige tydligen tycker. Jag själv är la inte så jätte övertyga av att han är så bra men vi får la se hur långt han går. Man vet aldrig man såg ju hur det gick förra året.är bara över lycklig att inte linda bengtzing  och sanna nielsen vann. Nu sitter jag och marcus och kollar på spiderman. Är mysigt att bara ta det lugnt tillsammans men snart blir det att gå och lägga oss. Vi båda är jätte trötta och marcus jobbar imorgon och jag måste vara pigg imorgon så jag orkar göra något imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0