I veckan

har varit lite dålig på att blogga denna veckan, har varit mycket och varit trött.
I måndags fick jag mig en tur in till stan och det var kul. Tisdagen låg jag hemma och bara tog det lugnt och på kvällen målade jag och marcus lite.
I onsdag åkte jag till Uppsla och träffade Gabbi vi åt sushi och thai mat. sedan gick vi en shopping tur på stan och sedan hem till hennes lägenhet. det var en jätte trevlig dag och sedan åkte jag hem där jag blev serverad med mat som marcus hade gjort och kollade på sveriges mästerkock. Torsdag tog jag det jätte lugnt till marcus kom hem då vi åkte iväg till Borås och nu är jag hemma i Borås och har börjat packa ihop lite saker som ska med upp till stockholm. snart ska jag och marcus gör kvällsmat och kolla på tv och bara ta det lugnt och imorgon är det ju en specielldag jo min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0