full rulle!

Idag vaknade jag runt halv nio tiden, var skönt att vakna tidigt. åt frukost och gossade lite med roxy. runt halv elva åka jag och mamma till nautilus och tränade, har typ inte tränat på en månad men har ju som sakt jobbat tillräkligt med träning. efter träningen åkte vi hem och lagade middag och sedan in till stan mamma skulle jobba och jag skulle ta en snabbis på stan för att köpa presenter till malin och carro. efter det åkte jag hem pratade i telefon en stund och sedan jobbade jag  och nu ska jag snart se på gossip girl och 90210.
Nu är det inte långt kvar tills jag åker till stockholm 4 dagar kvar längtar jätte mycket.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

och 2 dagar tills jag åker till Borås^^

2011-03-01 @ 23:16:40
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jipppie! då blir det fest!

2011-03-01 @ 23:50:19
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0