Stockholm

är fortfarande kvar i stockholm får la se när jag åker hem om jag åker hem igen men får iaf bli ett besök hem för att hämta grejer, har ju ingenting med mig. Antleningen till att jag åkte till stockholm var för att jag fick en jobb intervju men blev inget med det. Men fick en till och den gick bättre får se hur det går. Ska iaf på utbildning på måndag sedan ser vi vad det leder till.

Nu ligger jag och marcus som döda sillar och är sjuka båda två fast jag är inte så alvarligt sjuk men marcus har bihålsinflammation och det är inte kul.

Veckan har varit upp och ner, hänt mycket med det bästa är att jag får vara med marcus vi båda har varit på jobb intervjuer och sökt jobb kollat på lägenhet och ätit mat ute massa och nu har vi massa godis att ät får nog börja tränar hårt efter nästa vecka men svårt att hitta ett gym när man inte vet vart man ska bo än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0