Borta Bra, Men Hemma Bäst

Igår så reste jag tillbaka till Borås och det kände verkligen bra. det är synd att jag ska åka till stockholm imorgon för det är verkligen skönt att vara hemma och skönt att ha min underbara katt i närhet. Älskar henne så otroligt mycket men det bästa är ju att jag kommer åka hem igen den 3 februari så kommer bara vara borta två veckor blir mycket upp och ner nu men det får bli så tills man hittar ett eget stället att bo på och en ordäntligt jobb. Men det duger som det är nu för jag har ett jobb får ihop lite pengar och bor i ett rum tillsammans med min älskling marcus.

Idag har jag gjort mycket började med att jag gick upp i tid typ runt halv tio, duschade och sedan tvättade jag lite kläder och blockade ihop lite kläder. efter det åt vi mat och åkte sedan in till stan mamma skulle jobba och jag och pappa tog en sväng på stan. Hämtade min dataskärm som jag köpte för en månad sedan, funkar hur bra som helst gillar min stationära dator nu. sedan köpte jag matlådor ska börja göra mat till jobbet och sedan en tvättpåse(VIKTIGT), blev också lite nödvändiga saker sminkbortagnings medel och pads.sedan blev det att åka hem.

nu ikväll har jag köpt en tåg biljett till stockholm imorgon och tagit det lugnt och lagat mat. snart ska jag sova men blir nog en film innan jag somnar. imorgon blir det att åka till stockholm och börja en ny arbetvecka med positiv instälning att det ska gå bra. hoppas alla har hatt en lika trevlig lördag som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0