Måndag

idag skulle jag egentligen till tandläkaren men hon var sjuk andra gången jag boka om en tid hos tandläkaren vet inte när jag ska hinna med att gå dit med tanke på att jag åker till stockholm på lördag få la se om man kan ta det en annan månad men blir trött på att boka om tider hela tiden.

skulle ha tagit en tur på stan idag med och köpa presenter men känns så onödligt att åka in nu när jag inte skulle till tandläkaren får ta och köpa presenterna imorgon istället.

Nu längtar jag bara efter att det ska blir fredag, då det blir att fira Malin, Carro och mig och sedan blir det utgång med och sedan tidigt på lördag morgon åker jag till stockholm igen till min älskling och hans nya lägenhet ska blir underbart.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men vi får la se vad som händer nu ska jag iaf laga lite lunch för jag är väldigt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0