Händer mycket

har inte bloggat på två veckor men har inte riktigt hatt tid förra veckan jobbade jag måndagen och var sjuk in tre dagar och jobbade fredagen. efter jobbet blev det att fira marcus på texas longhorn med Gabbi, Patrik, Karolina och Johanna. det var mysigt och super gott.



På lördagen blev det shopping med gabbi  köpte en present till marcus som fyllde år den 2 februari. efter det blev det myskväll med godmat och film.
på söndagen blev en lugn dag med bara vilande. sedan började jag min måndag med att jag sa upp mig på jobbet och åkte hem och sedan har jag varit på en arbets intervju i veckan med och det har marcus med. sedan på onsdagen firade vi marcus. Han fick frukost på sängen av mig och sedan åkte vi och handlade mat och tårta. senare på kvällen fick marcus reda på att han fick jobbet bättre kunde inte dagen bli så nu har han både jobb och en egenlägenhet så jävla underbart så snart blir det att flytta.

men nu är iaf jag hemma, åkte hem torsdagmorgon kommer nog vara hemma minst en månad. Måste jobba ihop lite pengar och lite annat som jag inte har hunnit klar med här hemma.

ska börja blogga lite mer men det är så mkt att tänka på nu så man kan inte hinna med allt här i livet men ska försöka. men jag ska inte lova något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0