Början på en bra helg

Igår bröjade jag dagen med att gå upp i tid och sedan åkte jag med mamma till Maxi en stund. efter det gick jag in till stan för att träffa Elinor blev en shopping tur på stan och en trevligt lunch tillsammans. Riktift trevligt när man inte sett på ett tag. Blev en hel del shoppande som jag behövde och det var ett par ny jeans, sockar och almenacka. Vid tre tiden träffade jag min syster Rebecka för att köpa present till min bror som fyller 25 år idag.

Ikväll blir det 25 års kalas för David och jag har städat nästa hela dagen så nu ska man ju bara duscha och göra iordning sig och sedan kommer släkten och då blir det massa god mat och tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0