Att få tiden att gå

Just nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så att den bli den 5 Mars,då jag åker till Stockholm och träffa min älskling igen, saknar honom så mycket. det är jobbigt att vara ifrån varandra. men bokade iaf tågbiljetter igår så jag kommer iaf iväg det datumet som tur är. 

iaf nu så sitter jag och pluggar lite smått och har börjat kolla på big brother undra om det kommer få mitt intresse att jag kommer följa det. Tror inte att det kommer slå paradise hotel iaf men kan ju ge det ett försök.

hoppas alla andra har en härlig onsdag och snart är det helg och då blir det full upp!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jaaa!! Bloggning :) Gör som jag sa, blogga lite varje dag. Ha som mål att skriva vad som!! :) Vi hörs! :) Puss!!

2011-02-23 @ 15:26:37
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0