Vår känslor

Idag  gick jag upp vi halv nio då Marcus skulle till jobbet. gick ut med Fendi då sedan hoppade jag ner i sängen igen var jätte trött och sov vidare till halv elva. gick upp och gjorde iorning mig. Fendi och jag skulle in till stan för att gå på vårmarknad.det var ju jätte fint väder känns att våren är på g, passar ju perfekt med en vårmarknad då. det var ingen stor marknad om man jämför med borås vårmarknad så var den pytte lite. Fendi var super duktig, när vi åkte buss och på marknaden bättre än vad jag trodde. Jag tror att Fendi tyckte det var jätte kul att hon fick hänga med. Jag köpte lite godis sedan åkte vi hem. när jag kom hem fick jag laga middag det blev makaroner och köttbullar. nu tar jag det bara lugnt och kollar på film och snart kommer ju marcus hem också. ska bli mysig med en trevlig lördagkväll med marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0