Ska bättra mig

Har varit dålig på att blogga denna vecka ska försöka bättra mig men kan inte lova något.

Helgen i Dalarna var en trevlig helg vi fixade lite med Marcus saker som han hade där uppe och pratade och hade trevlig. På söndagen så åkte vi hem till stockholm igen med en fullpackad bil och lilla fendi åkte också med.


ner vid sjön

marcus och fendi

Fendi

Lollo, Karros hund

Svea också karros hund

På måndagen blev marcus mer sjuk så han har varit hemma hela veckan han åkte och jobbade idag så nu är jag hemma själv med fendi. Vi ligger och kollar på tv nu.

I tisdag så hade jag en lugn dag på kvällen träffade jag gabbi vi  gick till Pet sounds bar och lyssnade på Petter seander som spelade där. Det var riktigt trevlig och kul att höra lite av han nya låtar.


igår så fixade jag och marcus gardinstänger så nu har vi fixat gadiner i lägenhet de ser lite trevligare ut nu och var även på en utbildning igår så på måndag börjar jag jobba lite, slipper jag sitta hemma så mycket
idag ska jag bara ta det lugnt  fixa en del saker som jag inte har hunnit med i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0