Tågresa

sitter nu på tåget hem till Borås, ska vara hemma över påsk.
ska bli skönt att få vara hemma men blir ingen lugnt helg inte blir attt hinna träffa det nära man inte träffar så ofta och att jobba lite så man får lite extra pengar.

Har inte bloggat på en vecka men har inte hunnit, har ju börjat jobba kvällstid och det är så mycket man måste hinna med innan man åker till jobbet men iaf har jag hatt en underbar helg tillsammas med marcus. Vi tog det mest lugnt och var ute i det fina vädret och firade att vi varit tillsammans i 4 månader.

jag vet inte om folk brukar kolla på efter tio men det gör jag på morgonen tycker att det är jätte bra. Nu dom två senaste veckorna har dom snackat om bland annat att ge blod, jag hade faktiskt kunnat gör det om jag hade kunnat men läste på deras hemsida att man skulle väga mins 50kg och det är ju synd att man inte gör det.
Sedan nu ivecka har dom prata om TBE och borrelia och jag måste gå och vaccinera mig emot det eftersom att det finns mycket fästingar i Stockholm och vi har ju hund med. Man lär sig mycket på att kolla på hennesprogram och det är bra så jag skulle ge er som tips om ni har tid mellan 10 och 12 på vardagar på morgonen att kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0