påskhelgen i Borås

har hatt en underbar lång helg i borås började med torsdagen att gå på stan med jonna och carro en stund, sedan åkte jag och carro till knalleland och käkade sushi lunch och efter det åkte jag hem en snabbis för att smått göra iorningen för att åka in till stan igen och kolla på bio med jonna. detta var ju min födelsedagspresent från henne. vi såg Hur många lingon finns det i världen. Den var riltigt bra och rolig och blev lite smått tår ögd på ett ställe men rekomderar verkligen att se den. Efter det blev det en stund på bränneriet och sedan stog jag bussen hem.

på fredgan träffade jag elinor vi 11 tiden vi åkte till knalleland och gick där en stund sedan åkte vi och köpte varsin sallad och sätte oss i stadsparken i solen och efter salladen tog vi en glass pckså.
senare på eftermiddagen åkte jag hem en stund innan vi sulle åka till min moster i varberg där vi blev bjudnar på en påskmat.




på lördagen vaknade jag med att ha jätteont i halsen och hosta, har åkte på en förskylning tog det mest lugnt på lördagen, var med min fabror när han duschade hästarna och åt en påskmiddag med hela min familj, det var trevligt.

på söndagen och måndagen jobbade jag bara lite och tog det mest lugnt. på eftermiddagen på måndagen åkte jag hem, åkte buss till stockholm denna gången, kan inte minnas att jag åkt buss till stockholm på hur länge som helst.

hittade tre små söta saker när jag var hemma tog kort på en av dom, man blir ju förälskad när man ser dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0