små korta stunder

uscha vad jag hata att bli sjuk, idag har jag varit i skolan försöka att konsentera mig med huvudvärk och ont i halsen inte lätt ville bara hem och lägga mig i sängen men då  missa ju jag massor  och det är inte bra. Har massa att göra i skolan nu vill ju bara lägga mig i sängen och sova men måste göra mina läxor sedan kanske jag kan sova eller så sover jag först. Har blivit helt galen i hästpojken album från där jag ropar, den är sjukt bra.


Jag tror jag stannar kvar
För ingenting är som du
Jag tror jag stannar kvar
På Bergsjöns höga tak
För när vi nån gång ler
Små korta stunder
Handlar sången om oss
När vi nån gång ler
Små korta stunder
Är du mig och jag dig
Och ingenting är som vi är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0