slutet på denna veckan

I torsdag så började jag med att träna igen fast jag fortfarande är lite förskyld men måste hålla igång lite efter en träningen blev det att läs engelska läxa men hade inte tåla mod till det senare på kvällen blev det mys hela natten och vaknade med ett lende på läpparna och det var fredag och skulle till skolan var lite nervös inför läxförhört med tanke på att jag inte kunde allt men till min förvånad gick det väldigt bra ändå sedan efter det hade jag trevlig lunch rast och sedan blev det min sista lektion och där kunde man bara ta det lugnt efter det blev det en snabbis ner till stan och sedan he. Runt sex tiden kom david och hämtade lille kisse. sedan lagade jag och mamma mat och kollade på idol och en film tillsammans innan det blev dags för sängen.Iimorses vakande jag tidigt av att min kropp inte måde något vidare har la fått något anat virus med tnkte jag men just nu r det lugnt får la se om det kommer tillbaka elle inte. och imorgon ska man rösta uscha är inte alls in satt i det och vet inte alls hur det blir imorgon. men det blir iaf plugg för min del imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0