jobbigt att vara sjuk

skulle inte ha gått till skolan idag men gick på en lektion iaf, det började med att jag troddde att jag skulle spy på bussen till skolan sedan kunde jag knappt prata heller jätte hes och sedan var det anmällt jobbigt att vara iskolan förhoppningsvis går det bättre imogon börjar inte så tidgt då och har förhoppningsvis något bra att se fram emot då mår man alltid mkt bättre även om man är sjuk, och fredag får jag verkligen inte vara sjuk  för då blir det massa mums och party with my girls och deras pojkar och det är så klart gabbi som fyller 20 år.

That´s My Girl

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Kommer bli så sjukt kul på fredag!! :D

2010-09-08 @ 16:13:36
URL: http://littlemisslaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0