fortsättning på torsdagen

när jag träffade  jonna gick vil lite på stan jonna hade tänkt att tattuera sig men dom hade tyvär stängt så vi gick till netonet där jag köpte ett skydd till min mobil sedan gick vi en sannbis på stan blev en del shoppning på gina efter det gick vi och åt på golden elefant sedan fick jag skynda mig till skolan för att ha en lektion, rättkunskap sedan blev det att åka hem ich göra iordning mig sedan blev det att åka till stan och en snabbis upp till jonna sedan åkte vi in till stan till bränneriet där vi träffade markus och 3 av hans vänner sedan kom även linn lallo en snabbis sedan vid 12 tiden åkte jag och jonna hem till jpnna för att sov på fredag morgon blev det att åk till skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0