äntligen

nu har jag äntligen bokat tåg biljett till stockholm, ska bli så sjukt skoj att åka till stockholm igen har längtat efter det jätte länge så just idag är det tre veckor kvar till jag är i stockholm. kommer bli kul att fira gabbi med dom andra där uppe och se gabbi lägenhet i uppsala och ha sjukt skoj.

och provet jag hade igår gick ganska bra är ganska nöjd iaf efter mitt så dåligt pluggande men det är inte slut än på pluggade nu i veckan väntar två prov till och en engelsk bok jag måste börja läsa.det är inget jag ser fram emot iaf men imorgon ser jag fram emot att ha en sjukt rolig kväll med underbara människor. igår var vi och kollade på siri och hon har blivit otroligt duktigt faktiskt inte långt kvar innan hon kommer hem ser fram emot att sätta mig upp på henne och testa att rida henne, kan bli intresant. efter det var kvällen ganska lugnt och hade en skönt natt men tidigt morgon. men har varit ledig idag har varit i stan med mamma och handlat lite och efter det har jag tagit det lugnt ikväll blev det jag som fick ta in storm i stallet, stackars henne som är ensam nu när siri inte är här sedan blev det att laga mat och nu ligger jag i soffan och tar det lugnt blir la sängen om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0