shit!

klockan är redan 10 och har massa att läsa i min bok mins 30 sidor idag kanske är dags att sätta igång med det nu, jag hann ju inte det innan träningen för jag var tvungen att laga mat och hann ju inte med den bussen jag brukar hinna med på grund av att läraren drog över lektion.

idag har varit en ganska bra dag faktiskt och det var riktigt skönt att få träna känns som att det behövdes mår så mycket bättre av att träna känner att jag orkar med mer då.
så imorgon blir det en ganska skönt dag slutar ganska tidigt innan 3 iaf så hinner man göra någor mer än att plugga och snart är det fredag och jag hoppas jag får tid att blogga lite när jag är i stockholm men vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0