Om min helg i Stockholm

Fredag: jag började med att åka från borås klockan 2 till herrljunga. I herrljunga började det med att mitt tåg var en timme försenat och tiden ökade bara ännu mer och sedan fick man höra att tåget kanske inte ens att kommer så jag fick hoppa på ett x2000 istället det var trångt och mkt folk men fick se det positivt jag kommer till stockholm och en timme tidgare. sedan åkte jag vidare till älvsjö och hem till patrik när vi åt middag och sedan göra iordning oss till att gå ut. Det blev förfest hos david med  singstar.efter det blev det göta källaren och det var en kanon kväll hade sjukt roligt.


gänget : david becka gabbi patrik och andreas 

Lördag: blev en sovmorgon till 11 som behövdes, det blev en dusch och  girllad korv till middag efter det åkte jag och gabbi till stan för en shopping tur. Det blev över en timme inne på hm och dyrt blev det och sedan blev det lite andra affärer med, men jag älskar verkligen hm i stockholm city, stor skilnad på hm hemma och i stockholm. efter detta blev det att åka hem en snabbis. sedan träffade vi becka och david vi gick ut och åt china mat och sedan bowling efter det åkte vi hem till david och spelade ett sjukt roligt spel. När klockan började närma sig 2 åkte vi vidare träffade stefan några minuter och sedan åkte vi hem för att sova.


söndag: blev en tidig morgon kl halv nio gick jag och gabbi upp för att åka till stan och gå på chokladfestivalen. det var trevligt att lära sig lite mer om cocklad men jag är ingen vidare choklad älskare inte för mörk choklad iaf  men gabbi älskar det, men det var trevligt att går runt och smaka på mkt olika choklad. efter det gick jag och gabbi en runda i djurgårn och fotade åkte båt över till slussen och gick lite i gamlastan med. sedan blev det middag hemma hos gabbi och lite mys i soffan innan vi åkte till uppsala. när jag och gabbi kom till hennes lägenhet tog vi en promenad till affären för att köpa godis och drick för att hålla oss vakna och orka med att se en film och det blev Fame. 


måndag: vid klocka 11 på morgonen, gick gabb till skolan och jag låg kvar en liten stund till. sedan tog jag mig en dusch och satt en stund vid dator innan gabbi kom tillbaka. När gabbi kom tillbaka lagade vi lite mat och sätte på en film efter det blev det lite plugg. På kvällen blev det en liten tur på stan innan dom stängde och subway och sedan hem till gabbi för en film till och sedan sängen.


Tisdag: gick uppp klockan 5 för mitt tåg gick kl 6 från uppsala och resan hem gick riktigt bra men trött. när jag kom till borås blev det skola och efter det hem och somnade i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0