söndag igen

veckorna går verkligen snabbt och jag är verkligen dålig på att blogg, men får skriva en kort sammanfattning från i torsdags.

Torsdagen började jag med att åka in till stan vid halv tio och åkte hem till Jonna. Jonna hade planerat att tattuera sig idag på drop in och tatton blev jätte fin. Efter det åkte jag till skolan hade en lektion, Rättkunskap och sedan blev det att åka hem och händer inte så myckte mer på kvällen. 
Fredagen började jag med att försova mig men hann till skolan i tid ändå. Hade engelska och rättkunskap efterskolan åkte jag hem slappade ett tag. Mamma och pappa åkte bort på kvällen och natten och min syster åkte till någon kompis, så det var bara jag och min bror hemma. vid 7 tiden ställde jag mig och lagade tacospaj och vid 8 blev det idol och då kom Adam förbi och gjorde mig sällskap efter idol blev det att kolla att kolla på Flickan som lekte med elden och efter vi hade kollat klart på den ringde mamma och ville att vi skulle hämta min syter i stan. Så jag och adam fick åkta till hulta och hämta henne efter det blev det en film till Beck levande begraven och efter det blev klocka myckte och Adam åkte hem.
Lördagen var en riktigt seg dag, orkade knappt göra något men det blev att städa upp lite innan mamma och pappa kom hem sedan slappade jag resten av dagen och kollade på heartbreak hotel som gick på fyran på kvällen.
Idag har jag skrivit på min rapport lite och ikväll blir det pizza och kolla på ensam mamma säker och Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0