Snö!

jaa veckan började väldigt bra lugnt och skönt till snön kom och jag kom på att jag har en miljon saker att göra iskolan och det är min ursäkt till att jag inte har bloggat. har tre veckor på mig att skriva  tre inlämningar och läsa en engelska bok, lite stressad men tänkt positivt!

iaf kom ju massa snö i veckan också, visst är det kul med snö men inte när man ska gå till skolan och hem. Snart kommer jag slå mig kan jag lugnt säga. men en som inte gillar snö är Roxy, försökte få henne att leka model i snön idag men hon stog hellre på mina stövlar och smete sig mot mitt ben, men katter gillar ju värme.



nee nu måste jag forsätta plugga och hoppas på en skönt helg med lite plugg och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0