ser framemot

Imorgon kommer det bli sjukt rolig dag, ser redan framemot den, vill ju nästan gå och lägga mig nu bara för att det ska bli lördag. Imorgon blir det lunch hemma hos gabbi och ta det lugnt tills vi ska vi börja göra iordning oss till kvällen och efter det kommer carro och malin en stund och sedan blir det att åka hem till jonna på fest, den kvällen kommer verkligen bli en ovanlig ute kväll, ska bli riktigt spännande faktiskt.


igår började jag kolla på paradise hotel. Första tanken var att det kommer inte bli lika bra som förra året men efter några avsnitt fastnade jag. efter några avsnitt kom även en skön person in i huset, Lina diggar henne sjukt mycket en ganska osmart person, blond och bjuder på sig själv till 100% och skäms inte ett dugg. Men kanske bjuder hon på sig själv lite för mycket det först jag tänkte när hon kom in i huset var att detta kommer spåra ur helt totalt och det kan man ju lungt säga att det gjorde när hon badade naken i poolen första kvällen.

Och nu ligger jag redan i sängen och tänkte se lite mer avsnitt av paradise hotel och sedan blir det att sova innan 12 helst och inte kl 3 som förra natten, blir ju ingen sovmorgon imorgon så behöver sömn.

hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer ha!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0