Mys i min soffa!

Igår så bröjade jag dagen med att gå upp och duscha sedan åkte jag och mamma och handlade mat efter det åkte jag till sjukhuset för att träffa en kvinna som skulle ge mig information till min rapport. Efter det gick jag till skolan kom lite försent till lektion men det gjorde inte så mkt. Sen hade jag lunch efter det en lektion till sedan åkte jag hem och tog det lugnt. Vid 8 tiden åkte jag till Adam och kollade lite Idol och en film som gick på tv, 13 snart 30 efter det kollade vi på Alice i underlandet, den var riktigt bra. sedan fick man skjuts hem för att sova. Imorses tog det lång tid innan jag klev ur sängen och när jag väl gjort det hjälpte jag mamma med att laga mat och städa lite. Sen började jag plugga lite, läste engelskaboken och efter det blev det blev det film och senare på kvällen fick jag ta in hästarna, inte kul när man får hacka ur is i deras hovar riktigt jobbigt efter det lagade jag mat klyft potatis och kyckling. Nu har jag lagt mig i min soffa med täcke och tänkte kolla på en film, lite myspys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0