Helgen

I fredags var det en lång dag iskolan. Började dagen med att skriva en engelska uppsatts och slutade skoldagen med ett prov som jag tycker gick ganska bra efter att hört dom andra säga att det var så svårt. Tillslut slutade jag skolan och åkte hem och vilade ett tag sedan blev det idol på tv och då fick jag besök av Adam, alltid trevligt med sällskap och det slutade med en sen kväll.

Lördagen sov man tills man blev väckt kl 10 av mamma som började prata om massa saker. Så gick man upp och åkte med in till stan för att köpa farsdag present till pappa blev lite allt möjligt, sedan åkte vi hem och började laga middag. Sedan gjorde jag inte så mycket  tills kl 7 då jag var tvugen att ta in hästarna och sedan blev det en dusch och käka lite mat. efter det kom Adam igen blev några filmer, slutade med att  jag somnade runt 4 tiden. Gick upp kl 9 för att ta ut hästana och mocka sedan gick jag och la mig igen. Sov till kl ett och efter det blev det att laga mat tillsammans med pappa. Sedan kom min bror david hem och det blev en god middag och firade farsdag och resten av dagen har jag pluggat lite och tagit det lugnt det  har varit en lugn och skön helg. men nu ska jag snart sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0