Alingsås

Idag har jag och min syster hatt en trevlig dag med  Mamma. Mamma tyckte att vi skulle ta en road trip till Alingsås och det blev lite shopping, lunch och cafe mys. det positiva är ju att mamma betalar händer ju inte så ofta längre. jag haf fick ett par jeans och ett par leggings och sedan fick jag även köpt en present till jonna men den fick jag ju betala själv. och på lördag blir det party;)

efter alingsås blev det ett kort besök hos David och träffade lilla nova, och hon hade vuxig kan jag säg nu är hon snart en stor kisse misse, inte så liten längre fast hon är fortfarande busig och super söt.

Idag har även min favorit person kommit hem den bästa kompisen man kan ha som är gabbi såklart, ska bli kul att träffa henne och alla andra på lördag, carro och malin kommer ju också och äntligen får jag träffa mina brudar igen, har verkligen sakant dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0