väntar....

igår hade jag en jätte mysig kväll med elinor vi laga det mat och kollade på talang och en film det blev tro, hopp och kärlek..

idag ska jag till töve och fira lovisa som fyller 20 år idag, just nu sitter jag och väntar på att Linn och co ska höra av sig när dom åker från målsryd så att  plocka upp mig på vägen och vet inte alls när det blir så  kan  inte hitta på så mkt direkt får la underhålla mig med en film tänkte jag..

sorry för att jag inte har skrivit så mkt denna veckan men det har varit mycket iskolan  har en vecka var iskolan måste kämpa på det sista pch göra klart allt innan betyget sätts.. slutar nämligen 1 juni.


jag bjuder på denna mupp bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0