trött, stressad, orolig och lite irriterad

snacka om blandade känslor jag har, finns mer än så men orkar inte räkna upp allt.
men fattar inte hur jag kan va såhär trött det är inte kul när jag vet att jag har massa att plugga, blir ju stressad av att jag inte hinner göra allt jag har tänkt och det gör att jag blir orolig och lite smått irriterad på mig själv och annat men sedan finns det positiva känslor men dom vill jag ha lite hemligt jag vill inte utryka dom här det gör jag bara för mina nära och kära och inte för hela världen (vet att folk hatar hemlighet på bloggar) men jag är en sådan person... men måste tänka posistivt nu...

nu blir det sängen iaf och plugg imorgn innan jag börjar min biologi prov och historia prov..
hänger på om jag får ett godkänt betyg ju, nervös...

glömde blogga om min biologi lektion ska göra det nu innan jag sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0