TÖVE

Till slut igår så kom dom och hämtade mig, lite efter fem kände som en lång väntan, men jag över levede fick ju lite annat gjort som tex städa mitt rum lite hastig ser ju bättre ut än innan iaf.
När vi kom fram till töve som fick vi både hälsa på släktningar och familj sedan blev det väldigt god mat och efterätt mums...
Efterdet blev det mycket prat och skratt senare på kvällen åkte vi iväg och badade, viserligen blev det bara tre som badade Lovisa, hennes lillasyster clara och hennes kompis sara, oj får inte glömma  att milo fick säg ett dopp med och jag doppade bara fötterna och tyckte det var svinkallt, fattar inte hur dom kunde bada men fotade lite  när dom badede och resten satt på stenarna. efter badet åkte vi tillbaka och då blev det mys och prat igen och sedan efter några timmar blev det att sova, vårat rum var mysigast tjejrummet det var jag och elin i en säng jonna och lallo i en annan säng i bibbi i en säng i mitten av rummet, bibbi fick räknas som tjej över natten, han har ju ändå ett tjej namn. sedan på morgen vaknade man av massa prat och av att dom spände fast bibbi i sängen och då var klockan bara halv tio lite tidigt, efter det blev det frukost och sedan åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0