En underbar lördag

Min lördag började med att gabbi ringde och väkte mig kl 08.45 och frågade om jag var vaken hehe fast det var jag ju inte men mitt alarm skulle ju ringa kl 09.00 så det var lugnt sedan gjorde jag i orning mig och kl 09.45 kom gabbi, hennes syster och mamma och hämta mig sedan åkte vi till fristad och kollade lite kläder  sedan åkte vi in till knalleland och tog en vända där det blev en morsdag present, godis och cider.
Gabbi köpte lite paket till patrik och cider.. sedan åkte vi hem och jag åkte hem och åt lite mat och vilade några timmar sedan klockan 7 cycklade jag bort till gabbi och där blev det lite snacka och mat lagning tillsammans med hennes familj och det blev klyftpotatis och lax super gott var det sedan blev det euorvison på tv med lite cider och vin att dricka till sedan blev det att cykla hem lite efter 12 ingen kul cykeltur i mörkret speciellt inte när man är mörkrädd men hade gabbi som sällskap i luren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0