två trevliga dagar!

I torsdags träffade jag först elinor, ika och ida för att kolla på almås bal och sedan kom linn med  ochefter en långt väntan så kom mimmi, frida, mikaela och anna dom var jätte fina efter vi hade varit där ett tag så gick jag och elinor och åt mat på subway sedan gick vi till viskan och sätte oss där jämte några maxi personer och drack varsin cider efter ett tag kom malin dit sedan forsatte vi till färgeriet och där träffade vi elnior bor och hans jobbakompis och där blev det en cider till sedan började klockan närmasig 11 och då fortsatte jag till gbg och träffade en kompis och det blev en film och sedan sova i min bror lägenhet.


på fredagen vakande jag jätte tidigt och åkte hem till borås igen och ända hem för att hämta bikinin för sedan in till stan igen för att träffa elinor, vi sola på lekplatsen utan för henne och det gjorde vi i typ två timmar lite färg fick man, härligt. Efter det kom mamma och hämtade mig sedan handlade vi mat och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0