packar

nu är det fullrulle med att packa och städa rumet samtidigt tycker det är jätte bra att gör det får man lite orning och reda på allt med och sedan när man kommer hem så har man ett nytt och fint sädat rum slipper man tänka på det.
imorgon åker jag, malin och pontus till stockholm vid 12 tiden kommer bli en super bra helg i stockholm med alla kompisarna, längtar redan har gjort det i några veckor så börjar bli taggad.

dag har jag varit och handlat lite saker  till imorgon och gjort i orning min egna citronsill typ den enda sillen jag äter och jag tycker det hör till att äta lite sill på midsommar iaf om man tycker om en speciellt sill sedan finns det ju folk som inte äter sill men så kan det ju vara men vill ni har receptet på citron sillen så är det bara att fråga jag rekomendera verkligen den om du inte tycker om annan sill, ska bli spännande och se hur många som gillar den på midsommar.

nu får la jag forsätta med min städning och packning har ju knappt börjat med packningen men nästan klar med städningen har till och med städat min gaderob med kläder och gissa vad jag hitta ett linne jag letat efter i typ 3 månader, så kan det vara men nu är det orning och reda, typ bara dammsugningen kvar det som behövs mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0