Midsommar i Stockholm

ska börja berätta att jag har hatt en helt underbar helg i stockholm med tanke på hur jag har mått under denna helgen så kan jag ändå säga att det var en riktigt bra helg men tänkt berätta lite kort om helgen med tanke på att jag inte har hunnit blogg, har hatt fullt upp med annat och hatt så skoj att jag har glömt bort det men hade inte ens igång datorn på hela helgen och mobil tyckte jag bara blev jobbigt om jag skulle blogga ifrån den.

Torsdag
efter våran långa resa var vi framme kl 5 och sedan åkte vi tunnelbanna till fruängen där vi träffade patrik och gabbi och åkte hem till patrik direkt där vi satt och pratade och sedan fick vi god middag av patriks föräldrar efter det åkte vi och handalde lite mat och sedan blev  lite drickade och pratande innan vi gick och la oss.

Fredagen midsommarafton
vi vakande runt 11 tiden och det var strålade solsken och en del började med att bad i poolen och  sedan blev det att slappa och började dricka sedan blev det middag och det var potissallad och rostbiff sedan satt vi och väntade på att resten skulle komma och det var zacke, rickard och janni som skulle komma, när dom väl kom satt vi och pratade ett tag sedan blev det lekar och grillning och en sjukt kväll av en del fulla människor, badande och en del som sprag nakan på gatan haha mer ska jag nog inte berätta....

lördagen
vi sov ett tag och det blev en slappa dag i poolen med vattenbollskrig och badande och åt jordgubbar och glass och mat och sedan började vi dricka igen och sedan på kvällen blev det harry b james med spelade, drickade och dansande, en riktigt bra kväll tycker jag men finns ju en speciell orsak till varför jag tycker det och efter halv tre drog vi till subway och åt mat och sedan tog vi taxi hem och sov.

söndagen
blev det att packa vila lite och äta mat och sedan blev det att åka till tåget som gick hem klockan 5 och var hemma runt halv 11 på kvällen riktigt skönt att komma hem vill jag säga och hoppas på att jag ska bli bättre nu men vi får se men på söndag drar vi till hultsfred och då blir det fest igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0