GODNATT

nu har jag nästa packat färdigt men tänkte att jag tar det sista imorgon så man verkligen inte glömmer något har hunnit med mycket idag har städat färdigt mitt rum och jobbar i typ 3 timmar och färgat håret och nästa packat färdigt, inte dåligt det. Det är iaf snyggt på mitt rum nu för en gångs skull.

imorgon blir det en lång resa den börjar kl 12.00 och är framme kl17.00 vi åker intercity tåg upp till stockholm, billigast så men det duger har ju med mig sällskap av malin och pontus och min laptop är med och min ipod kan jag begärna något bättre än det...

nu ska jag bara försök blogga när jag är där uppe men får ju se om jag har internet inte säkert annars har jag ju min mobil får sms eller mms till bloggen funkar ju på det viset med...

nu ska jag ta och gå och lägga mig kanske hinner blogga lite innan jag åker imorgon får se men godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0