en lång dag...

vakande tidigt i morses kl 7 skulle egentligen upp och jobba men hade så ont i min fot så jag kunde inte gå på den, så jag sov vidare till halv elva då jag var tvugen att gå upp för att jag skulle hinna med bussen till stan klockan halv tolv för att träffa Carro. Carro och jag gick lite på stan sedan åt vi lunch på grill buffe var inte så bra som jag trodde men dög var nog mest besviken på att dom inte hade med allt som stog som skulle vara med sedan skulle jag till tandläkare carro hängde med mig dit sedan efter det fortsatte vi gå lite på stan sedan blev det att åka hem vi fyra tiden för att jag skulle hem och jobba och det blev en lång kväll jobbade till klockan var kvart i tio så nu är jag tröttt.


jag fyndade lite idag med på kappahl ett harband och ett halsband för endast 20 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0