BAL OCH SKOLAVSLUTNING

I torsdags hade min syster bal eller man ska nog mer kalla det avslutnings fest så jag fick grejar lite med hennes hår och hennes kompis hår, fick locka och göra frisyrer efter det blev det att fota och det är alltid lika skoj efter det passade jag på att hälsa på anton när jag ändå var i dalsjöfors och se hans nya lägenhet efter det åkte jag in till stan för att träffa jonas på en fika slutade inte som jag hade tänkt så jag åkte hem till anton igen var där till typ elva sedan körde han hem mig


på fredag hade min syster skolavslutning och där blev det lite fotning med på henne och hennes klass efter det blev det tårta och fika hemma sedan typ sov jag och latade mig resten av dagen

idag har jag typ inte gjort så mkt än hade la tänkt att jag skulle gå ut snart och göra lite jobba sedan i kväll blir det mys med carro och malin..

bilderna kommer i ett nytt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0