Ullared och Kärradal!

igår så åkte jag till jonna på kvällen runt 6 tiden och runt 7 tiden åkte vi och handlade lite mat och då kom carro och robert med, vi köpte massa så att vi kunde göra en kyckling sallad och det blev rikigt gott fast vi skulle ha köpt mkt mer kyckling men det blev jätte mycket och jätte gott ändå och sedan så vi satt ute tills knotten bet oss sedan satt vi inne och snckade. Jag skulle sova där och det blev att carro och robert gjorde det också vi tänkte att alla 4 skulle knö ner i en 160 säng det var trångt och jätte varmt till slut gick jag och jonna och la oss i jonnas säng jag sov inte något på hela natten som tur hade jag någon som underhöll mig ganska bra klockan 6 skulle vi åka till ullared och del blev lite efter 6 men vid halv åtta tiden var vi framme och där var där typ till 11, 12 tiden efter ullared blev det varberg till stranden det blev kärradal fullt av massa folk och jätte varmt där låg vi till kl 4 tiden sedan gick vi och åt pizza och sedan tillbaks till straden och runt 6 tiden åkte vi hem har verkligen hatt en underbar dag kunde inte blivit bättre för utom att jag blev fattig igen men men så går det när man åker till ullared och på tisdag dra gabbi, patrik, robert, carro och jag till helsingborg och campar istället för hultsfred som blev inställt och det blir nog en tur över till danmark också längtar redan vill åka nu..


kycklingsallad

jag steker i solen

Patrik och gabbi

Gabbi och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0