Helgen

I fredags åkte jag hem till jonna vi hade mys kväll hemma hos henne åt mat kollade på tv och film.
På lördagen åkte vi till Göteborg jonna, gabbi, malin, louise och jag vi hade tid på model lab as skoja att bli fotad riktigt bra kort blev det också sedan åkte vi hem till min bror och gjorde i ordning oss för att gå på förest två vångar upp hos markus, det var riktigt trevligt sedsn gick vi ut vi hamnade till sist på bryggeriet och det var ett helt okej ställe efter några timmar i dimman åkte min brudar hem till borås och jag sov hos min bror sedan på söndagen var jag med min bror en lite stund sedan åkte jag hem till uffe och kollade på film och mys var ju ett tagsedan vi hade sett så det var super trevligt sedan på kvällen åkte jag hem och  var helt slut efter denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0