ge mig energi

andra dagen iskolan med lektioner, nu har jag träffat dom lärarna jag ska ha och det värkar vara bra faktiskt men det jag kommer ha jobbigast med kommer vara engelska men jag ska verkligen försöka göra mitt bästa så att jag klara de. men gud vad jag blir trött efter jag kommer hem. Är det så ansträngade att gå iskolan eller börjar jag bli sjuk vem vet har ingen energi alls idag. När jag kom hem vart jag helt slut somnade i sängen och sov tre timmar och är fortfarande super trött, det är något som inte är rätt men får la se hur jag mår imorgon.

förlåt min blogg är anmällt tråkig att läsa....

Shout Out Louds – Please Please Please

här har ni en as bra låt längtar enormt till hultsfred nu att se dom kommer bli super bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0