180110

Idag har jag varit iskolan, morgonen började med engelska lite segt man hade en sjukt kul engelska lektion sedan efter engelskan skulle jag ha biologi på björkäng och jag hade engelska på erikslund och har 30 min på mig att ta mig till björkäng men en kille var snäll och körde mig dit. på biologin gjorde vi klart våran labrationsrapport om tulpaner sedan slutade jag dagen med att ha program hantering den var lite lång tråkig eftersom han gick igen det man lärde sig på datorkunskapen. sedan när jag sluta ringde Jonna och frågade om jag ville hänga med på bilbesiktning och det gjorde jag efter det åkte vi till patriks kontor och fikade och rästen av kvällen har jag bara tagit det lugnt.

och nu ska jag snart sova, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0