Vilken helg!

Lördag festade vi först hemma hos jonna och sedan blev det harrys ojoj vilken kväll blev lite för mkt den kvällen jag har endel svarta luckor, inte bra men de över lever man sådant häder i dimman.  Men ser man helheten och tar bort allt negativt var det en bra kväll enligt mig man ska alltid se allt positivt och inte negativt. träffade mycket folk jag kände och det var skoj.

igår var jag sjuk så jag var inte iskolan mådde illa och hade jätte ont i huvudet just nu känns det som att jag börjar må illa igen undra om jag orkar vara iskolan idag, min nästa lektion är ju inte innan kl 1 fudera på att åka hem för mår inget vidare men ska känna efter lite till så får se hur det blir, vill helst inte missa engelskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0