Rapport skrivning

I torsdag åkte mina föräldrar till Rom och så vi har varit själva hela helgen. I fredag åkte jag och min bror och handlade mat efter det fick jag skriva lite på min rapport innan jag åkte in till stan och träffade David, hälsade på lilla kissen Nova. Hon väger och blir större men hon är fortfarande lite. sedan åkte jag hem och lagade tacos och kollade på idol. Senare på kvällen blev det att kolla lite serier som jag inte har hunnit göra i veckan sedan sängen. på morgonen vaknade jag vid 12 och började skriva rapport satt i sex timmar och skrev efter det blev det en mysig lördag kväll helt själv kollade på Så mycket bättre och på en film Bröderna Karlsson, den var riktigt rolig. s Idag gick jag upp vid elva och började skriva och blev faktiskt klar runt sex tiden. nu vill jag bara att någon ska läsa igenom den så jag kan rätta till lite saker om det behövs. Ikväll blir det Beck det tysta skriket, det är en bra beck film och ikväll kommer mamma och pappa hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0