OJDÅ!

har inte bloggat på två veckor dåligt av mig!
men det har hänt ganska mycket som sagt.

har ju börjat jobba i den lillla stugan på stan så har ni vägarna förbi på stan någon dag nu innan jul så kan ni ju köpa lite bräutigams maripan som jag och tre till står och säljer jag jobbar hela dagen imorgon om ni vill träffa mig. Sedan har det blivit lite julstädning och pepparkasbackning och en del pluggandet. Men nu är det slut på pluggandet nu ska jag försöka uppfylla det tre krav jag har och det är att jag ska fixa klart mitt körkort, skaffa mig ett jobb och flytta hemifrån. ska försöka blogga lite bättre.

idag var jag iskolan sista lektionen är ganska stålt över mina betyg denna terminen bättre än förra terminen men det finnns lite minus med tyvärr. Började dagen med att adam hämtade mig innan skolan skönt ibland när man slipper åka buss sedan hade vi samhäll men bara massa diskutitioner och betygsamtal sedan snackade jag med min religions lärare som var tveksam om vilken betyg jag skulle få men g hade jag heltklart men han skulle fudera på vg. efter det åkte jag ner till stan och fixade lite ärenden sedan åkte jag hem har snackat mycket i telefon och ätit mat nu ska jag vila lite och kolla på en av Johan falk filmerna dom är bra var ju längesedan man såg dom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0