Mamma 50 år

Idag fyller mamma 50 år, så det blir stor kalas med massa folk och jag är kökspersonal.

Igår så städade jag mitt rum och började skriva ett cv och Marcus hjälpte mig och sedan kollade vi lite på jobb med. Efter det gick vi ut i skogen och tog en promenad, efter det kollade vi på änglagård den först för att vi förmodligen ska kolla på trean på lördag på bio. efter det hjälpte jag mamma lite saker. sedan åkte Marcus och jag till Daljsöfors och tog ut pengar och åt kebab. när vi kom hem så kollade vi på en skräkfilm och  det blev massa mys.

Idag började vi med att gratta mamma på morgonen, sedan har vi hjälp till med olika saker och snart så kommer  gästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0