Julmys

Julafton var en riktigt bra julafton började med att man fick paket i julstrupan som vanligt där det låg en mascara anskitmask och en bh. sedan blev det att göra ordning sig och sedan gick vi ner till svante och bengt där även en del av släkten var där vi åt jul mat och hade det mysig. sedan vid 4 tiden blev det att gå till kyrkan för att lyssna på julmusik. sedan åt vi gröt alla utom jag då, är inte så försjust i gröt sedan blev det att dela ut julklappar. fick en tröja och en kjol som min syter hade sytt, pengar , bio biljett, två filmer,  en cd skiva Oskar linnros och en bh till och lite smått och gott. sedan blev det mys med godis framför tv hela kvällen.
Juldagen blev att sova ut och inte göra så mkt alls innan sent på eftermiddagen då jag gjorde iorning mig för att dra till malin på förfest och sedan viva senare. det var en rätt bra ute kväll men förfestan var heltklart roligast.
igår så blev det en shoppnig tur med mamma först köpte en ny datorskärm och sedan fikade vi lite och senare kom jonna och gabbi till stan tog en tur i rean blev en del saker till mig själv blev det två väskor. sedan fikade ci och sedan åkte jag på julkonsert som var riktigt bra.
Nu väntar jag på att marcus ska komma hit, saknar ju honom.

JULTOMTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0